Saker som jag GILLAR!

Jag håller på att arbeta med en ny design på bloggen just nu. det som kommer att vara ändrat är designen på inläggen, headern och menyn. Jag kommer att ha en meny uppe vid headern med drop down meny och mer på sidomenyn. Det kommer att finnas en faktaruta om mig, en blandning av saker som jag GILLAR och en bloglovin knapp. Hela bloggen kommer också att bli ännu ett snäpp rosare.
När skolan börjar så kommer jag att dra igång ”photoshop hjälpen” som kommer ut en gång i veckan. Det kommer bli kul(hoppas jag). Det kommer att låta själviskt; men jag hoppas att jag får fler läsare. Men om ni vill lära er något så är det bara skriva i kommentarerna. Antingen nu eller i inlägget med photoshop hjälpen.
SakerJagGillar

2 thoughts on “Saker som jag GILLAR!

Kommentera

